Škola v přírodě – Šiklův mlýn

Můj největší zážitek
ze Šiklu
Můj zážitek ze Šiklu?
Byla jsem tam poslední rok, a tak jsem si to užívala. To nikdo a nic nenahradí. Jsem ráda, že jsem tu prožila pět krásných let, a že mě tu přijali.
Tak vraťme se k věci. Jo už jsem si vzpomněla, jak jsem bydlela v těch automobilech, ne teda mobilhousech. Prostě všechno bylo moc super.
Děkuji těm, kteří to zařídili a hlavně vám paní
ředitelko a možná i paní učitelko.
Co se mi tam nelíbilo
Nejvíc se mi nelíbilo, že v noci byla hrozná zima.
Jo, a ještě jak můj brácha s ostatníma zlobili.
Bylo mi líto, jak občas byla paní ředitelka smutná.
A to je všechno, co jsem chtěla říct.
Kristýna Zelená

disk golf 2P1250429Adela a Kristyna, NatalkaKristyna 2David a Lukas
Škola v přírodě

Šli jsme na procházku a házeli jsme šišky na strom.
Potom jsme šli dál a sbírali jsme přírodniny.
Pak u mobilhousů jsme stavěli totemy z přírodnin, které jsme nasbírali.
V mobilhomech

Moc se mi tam líbilo, byly jsme s Adélkou v jednom
pokoji a Náťa s Kikou v druhým. Hrály jsme si tam.
Paní učitelka nám tam dala na hlídání rádio a
mohly jsme si ho tam i pouštět. Tak jsme si ho tam
pouštěly. V mobilhomech to bylo pěkné.
Nejvíc se mi líbilo:

Líbilo se mi, jak jsme se převlíkli do kostýmů.
Strašně dlouho jsem hledala šaty, které mi budou.
Našla jsem a potom jsme se šli projít na městečko.
Šli jsme do mobilhousů a vyfotili jsme se, a potom
jsme si šli povídat. Nakonec jsme vrátili kostýmy.
Verunka Svítilová

P1250827P1250835P1250848P1250865P1250894cekani na odjezd 2

Neděle….

Konečně přišel ten den, kdy jsme měli jet na školu v přírodě. Když jsem přijela, tak jsme byli asi třetí, ale za chvili přijížděli další spolužáci. Paní ředitelka nás všechny přivítala a řekla rodičům informace ohledně Šiklova mlýna
apod. Když jsme se s rodiči rozloučili, tak nám paní učitelky daly klíčky od Mobilhousu (kde jsme mimochodem bydleli). Po té co jsme se ubytovali a vybalili, tak jsme šli na oběd do místního Saloonu.
K obědu jsme měli svíčkovou . Po obědě to bylo moc super, protože jsme šli do chatek (mobilhousu) a tam jsme si vše prozkoumávali a dovybalovali . Když jsme se vybalili, tak nám paní učitelky nachystaly nějaké aktivity . Po aktivitách jsme se chystali na večeři, ke které jsme měli kuře s rýží plněné paprikou. (měli jsme hodinu vyučování).
Pondělí ..
V pondělí jsme vstávali v 7.00 hodin ráno, kdy jsme si opláchli obličej a udělali hygienu. Za chvilku nás paní učitelky svolaly, že půjdeme na snídaní, ke které jsme měli rohlík s máslem, salámem a sýrem. Po snídani jsme se pár hodin učili a šli na oběd . Po obědě jsme měli dvě vyučovací hodiny a to čtení, psaní a sloh , ale četli jsme na místní rozhledně, ze které bylo vidět na celý Šiklův mlýn. Dále jsme měli druhou hodinu a to byl tělocvik. To jsme byli na takovém sportovním hřišti . Pak jsme museli jít na večeři . Po večeři jsme šli do „chatek“, a tam jsme se vysprchovali a uložili ke spánku.

Úterý…
V úterý jsme vstali, šli na snídani a po té jsme se zase učili až do obědu. Po obědě jsme měli hodinu volna, tak jsme si pustili písničky a tancovali jsme. Po odpoledním klidu jsme šli na polštář (nafukovací), kde jsme se vyblbli. Pak jsme šli na večeři a šli jsme spát.

Středa …
Ve středu jsme byli na městečku, kde jsme si kupovali různé suvenýry apod. Také jsme byli na atrakcích a kupovali jsem si zmrzliny a také pití (nečekaně Náťo !!!)
Na večer, když už mladší žáci byli ve svých postýlkách tak se staršími žáky mluvila paní učitelka ( tedy za 5 a 4 ročníkem), a řekla nám, že když jsme tu posledních pár týdnů, tak že by nás vzala na nafukovací polštář. Ale když mě paní učitelka poslala, abych to šla zkontrolovat, jestli je ten polštář nafouklý, tak když jsem tam přišla , stoupla si, ono se to vyfukovalo !!!!!!!! Tak jsme se šli projít po Šiklově mlýně :)

Čtvrtek …
Ve čtvrtek jsme se jen nasnídali a přitom nám sprchlo. Dále jsme si jen dobalili a odjeli s rodiči domůůůůůů :) !!!

Pá pá pá Natálka

Adela a NatalkaLenka a NatalkaoblekaniP1250754P1250903P1250601P1250608P1250434P1250397

Škola v přírodě
Když jsem přijel, skoro všichni už tam byli. Nejdřiv jsme se
šli vybalit. V chatce sem byl s Darkem a Honzou. Jak jsem vybalili, šli sme na oběd. Potom byl odpolední klid a ke konci přišla paní učitelka se sešity. Nakonec jsme šli na večeři, a když jsme se vrátili, šli jsme se umýt, vyčistit si zuby a spát.
Když jsem se vzbudil, tak mě byla zima a tak jsem se šel oblíct. Když nás přišla paní ředitelka vzbudit, já jsem byl už dávno vzhůru. Pak jsme šli na snídani, když jsme se vrátili, šli jsme se učit. První hodina byla matematika, druhá vlastivěda a třetí čeština. Po výuce jsme šli na oběd a potom jsme zase měli odpolední klid a potom jsme šli na městečko.
Tam jsem chtěl jít k Traperovi, ale měl na dveřích napsaný –
obědová pauza , tak jsem šel pryč a průběžně jsem se tam koukal, jestli už není otevřeno. Jenže jsme pak už museli jít, on nám pan Šikl nechal nafouknout polštář (toje taková velká trompolína), tak jsme na něj šli. Potom jsme šli do chatek a pak na večeři. Po večeři jsme se šli umýt, vyčistit si zuby a spát. (ještě jsme se učili!!!!!!!!)
Když jsem se vzbudil, tak mi zase byla zima, ale to už mě
vzbudila paní ředitelka a šli jsme na snídani. Po snídani jme šli
do chatek a byl dopolední klid po něm jsme šli na učení

dál sem to nestihl, Josífek.

cekani na odjezd 4 my v kostymech 2 nase spani P1250453 P1250335 P1250370 P1250454 P1250506 P1250534 P1250574 sportovni hry

Škola v přírodě
Přijel jsem na Šikl, počkal jsem na ostatní z mojí chatky a ubytovali jsme se. Lehli jsme si a čekali na oběd. Po obědě jsme měli první vyučovací hodinu. Nic se nedělo, tak jsme šli na večeři.
Další den jsme se učili, šli jsme na oběd. Potom nevím, co jsme dělali, takže bylo úterý. V úterý jsme se zase učili, měli jsme
oběd a rozchod na městečku, v městečku jsem si koupil náramek
pro Andreu k narozeninám. Další den (středa) jsme se neučili, byli jsme na městečku, tam jsem mámě koupil taky náramek a
tátovi náhrdelník s lebkou, k večeru přijeli rodiče s Ozzym. Ve
čtvrtek jsme přišli ze snídaně a začlo pršet, potom byl blesk, který otřásl celou chatkou. Šli jsme na oběd, a potom už jsme jen čekali na rodiče.